sobota, 29 czerwca 2013

L'BIOTICA BIOVAX INTENSYWNIE REGENERUJĄCA MASECZKA KERATYNA + JEDWAB - RECENZJA

witajcie! :)
Dziś recenzja maski, do której mam mieszane uczucia.

* Opakowanie i pojemność : Produkt dostajemy w dość nieporęcznym (gdy maska zostaje na dnie ciężko dosięgnąć palcami do dna) słoiczku o pojemności 250ml. Jako dodatek dostajemy czepek i serum w saszetce, których zdjęć niestety nie mam.

* Konsystencja i zapach : Maska ma konsystencje białego, gęstego aczkolwiek puszystego kremu. Zapach jest kremowy, delikatny, wyczuwam w nim nutkę kokosa i wanilii, nie utrzymuję się na moich włosach.

Skład: Aqua, Cetyl Acohol, Cetrimonium Chloride, Cetearyl Alcohol (and) Cetareth-20,Glycerin, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Acetyled Lanolin, Silk Amino Acids, Hydrolyzed Silk, Hydrolyzed Keratin, Lawsonia Inermis Extract, Trimethylsilylamodimethicone (and) C11-15 Parth-9, Parfum, Citric Acid, Tithanolamine, Methylisothiazolinone, Phenoxyethanol (and) Ethylhexyglycerin, Benzyl Salicytale, Butyphnyl Methylpropional, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Potassium Sorbate.

* Co obiecuję producent :

* Cena : ok.16-20zł


 * Moja opinia: Zwlekałam z napisaniem tej recenzji aż do prawie całkowitego denka. Dlaczego? Wciąż mam mieszane odczucia w stosunku do tego produktu. Raz działa na moich włosach całkiem dobrze, wygładza je, sprawia, że są bardziej błyszczące i sypkie. Przy następnym użyciu włosy są obciążone (ta sama ilość użytego kosmetyku). Kolejnym razem są suche i nie chcą się układać. Następna próba i znowu zadowalający efekt. Nie mam pojęcia od czego to zależy. Podczas testów cały czas używałam jednego szamponu i stosowałam się do zaleceń producenta. To moja pierwsza maska tej firmy. Nie wiem co myśleć, może to z moimi włosami jest coś nie tak? ;) 

Dajcie znać co Wy sądzicie o tym produkcie. A wszystkim rozpoczynającym wakacje słonecznego lenistwa! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i każde dodanie do obserwowanych.
Dajecie mi przez to siłę by dalej pisać!

Staram się do każdej osoby zostawiającej komentarz wejść :)