czwartek, 6 czerwca 2013

VICHY NORMADERM ŻEL OCZYSZCAJĄCY - RECENZJA

* Opakowanie: wygodne, niezbyt duże, posiada pompkę ułatwiającą aplikację.

* Konsystencja: gęsta, zbita, zielonkawa ciecz.
  


* Co obiecuje producent:

Skład:


Cena: ok. 25zł

Moja opinia : Produkt który poleciła mojemu bratu dermatolog, zdecydowanie pomógł w kondycji jego cery i poszedł w zapomnienie. Korzystając z okazji dorwałam się do niego ja i zaczęłam namiętnie stosować wieczorami. Dobrze oczyszcza, pozostawia skórę z miłym uczuciem ściągnięcia a zarazem oczyszczenia. Twarz jest miękka. Wysusza niedoskonałości nie przesuszając pozostałych partii. Na drugim miejscu w składzie ma SLS, także nie sprawdzi się on na wszystkich typach skóry. Dla mnie to produkt dobry, podkreślam, że nie mam większych problemów z niedoskonałościami. Myślę, że do niego wrócę.

 5/6 - odejmuję punkt z powodu takiego iż na mojej twarzy sprawdza się wiele innych, tańszych kosmetyków.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i każde dodanie do obserwowanych.
Dajecie mi przez to siłę by dalej pisać!

Staram się do każdej osoby zostawiającej komentarz wejść :)