piątek, 10 stycznia 2014

GARNIER Skin Naturals - Płyn Micelarny 3w1


  • Opakowanie i pojemność: Produkt znajduje się w 400ml, przezroczystej, plastikowej butelce, zwieńczonej odpowiednio dostosowanym atomizerem w postaci małej dziurki.
  • Zapach, kolor, konsystencja: Bezbarwna, bezzapachowa ciecz.
  • Dostępność: Supher-Pharm oraz inne drogerie
  • Cena: ok.10-12zl
  • Co obiecuje producent:


  • Podsumowując: Produkt bardzo dobrze radzi sobie ze zmywaniem makijażu. Podczas użytkowania nie zauważyłam podrażnienia, szczypania etc. Ze względu na komfort użytkowania, dzialanie, dostępność oraz cenę, bardzo chętnie do niego powrócę. 



Miłego weekendu! :) 

16 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdzie go nie spotkałam, ale lubię Garniera, więc chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawił mnie ten micel, sporo pozytywnych recenzji na jego temat ostatnio wysypało w blogosferze

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam ten produkt i jestem z niego bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. znam go tylko z blogów, robi sie coraz bardziej sławny :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele osób chwali, więc już wpisałam go na listę rzeczy do wypróbowania :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak byłam w SP to cena tego produktu była ok. 21 zl. Szok.

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam szczerze że jeszcze go nie widziałam na oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jaki fajny płyn
    Nie znam go ale wygląda ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie miałam z Garniera płynu,obecnie używam z Biodermy Sensibio H2O i jestem zadowolona z niego;)
    Pozdrawiam i obserwuję jako 100 osoba :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja nie jestem z niego zadowolona, wrócę do L'Oreala :(

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam i byłam naprawde zadowolona ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam na niego ochotę, tyle dobrych opinii zbiera, ale zapas płynów na razie uniemożliwia mi jego zakup, chyba że... nie wytrzymam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i każde dodanie do obserwowanych.
Dajecie mi przez to siłę by dalej pisać!

Staram się do każdej osoby zostawiającej komentarz wejść :)