czwartek, 27 czerwca 2013

PRODUKTY NAJCZĘŚCIEJ UŻYWANE, TWARZ #1 - CZERWIEC 2013

* Lovely eyeliner - brązowa kredka którą używam do podkreślenia brwi. Nie jest ona produktem bardzo dobrym, szukam czegoś innego. dajcie znać czego wy używacie.
* Avon glimmerstick - wysuwana czarna kredka do oczu, głęboka czerń i w miarę precyzyjna końcówka, jestem z niej zadowolon
* Wibo eyeliner - moja świeżynka, moje odczucia są megapozytywne, czarny, nie rozmazuję się, długo trzyma się na oku
* Benefit bad gal lash mascara - uwielbiam go, idealnie rozczesuję, podkręca i pogrubia rzęsy, tylko ta cena...
* Clinique high impact maskara (próbka) - taka sama opinia jak o poprzedniczce jednak ten tusz daję delikatniejszy efekt



* Under Twenty 2w1 lekki krem + puder antybakteryjny - moje niekończące się opakowanie. Produkt idealnie współgra z moim kolorytem cery. Używam go głównie w cieplejsze dni, nie spływa, nie roluję się, jest w miarę trwały. Wymaga zmatowienia.
* Under Twenty anti acne fluid matujący - Produkt dobrze kryje, ma bardzo ładny zapach (chyba pierwszy mój ładnie pachnący podkład), nie zapycha, jest w miarę trwały. U mnie wymaga zmatowienia.
* Essence powder brush - lubię ten pędzel, robię nim praktycznie wszystko, jednak czaję się na pędzle hakuro.
* Synergen antibakteriell compact powder - zbytnio nie wierzę w jego antybakteryjność no ale nie mam mu do zarzucenia nic prócz trwałości
* Bell bronze sun powder - moje odkrycie miesiąca, trwały, dobrze napigmentowany, dobrze się go aplikuję, czego chcieć więcej?



* Nivea essential care - najzywklejszy balsam ochronny, coś co każda z nas ma w torebce :) 
* Rimmel Apocalips - RECENZJA TUTAJ

* Colgate Plax Ice - moja druga świeżynka, którą uwielbiam za smak i działanie :)
* Blend-a-med pro expert pasta regenerująca szkliwo - nie zauważyłam poprawy szkliwa, nic takiego szczególnego, zwykła pasta
* Colgate szczoteczka - no co tu dużo mówić :DD
 


Vichy Normaderm żel oczyszczający - RECENZJA TUTAJ
* Nivea Aqua Effect Tonik Odświeżający - mój ranny rozbudzacz :), lubię za delikatność i delikatny zapach, nie zauważyłam nawilżenia
* Nivea Visage delikatny płyn do demakijażu oczu - nie podrażniał, ładnie zmywał, nie zostawiał filmu, wrócę do niego
* Nivea Aqua Effect odświeżający krem nawilżający na dzień - używany rano i wieczorem, bardzo wydajny, szybko się wchłania. Ma wszystko co potrzebuję w takim kremie
* Maseczki ziaji - w tym miesiącu królowały wśród maseczek, uważam, że wszystkie mają podobne działanie - skóra po nich jest mięka, nawilżona i przyjemna w dotyku


Chciałybyście osobną recenzje jakiegoś ww kosmetyku? Dajcie znać czy je znacie i co o nich sądzicie! :)


1 komentarz:

  1. Kiedyś bardzo lubiłam klasyczną niveę do ust ;D
    a maskar benefita jeszcze nigdy nie próbowałam ale zdjęcia z they're real mnie przerażają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i każde dodanie do obserwowanych.
Dajecie mi przez to siłę by dalej pisać!

Staram się do każdej osoby zostawiającej komentarz wejść :)